Usluge - Razvoj veba i softvera, Oglašavanje i marketing, Grafički dizajn

Klijentima pružimo usluge kroz inovacije i naprednu tehnologiju.

Razvoj veba i softvera

Za Vaše potrebe razvijaćemo i izraditi jedinstvenu veb platformu, jedinstvenog dizajna i funkcionalnosti, koja je prilagođena isključivo Vašim zahtevima, proizvodima i uslugama kojima se bavite.

Custom dizajn sajta podrazumijeva programiranje sajta od nule pa do konačnog rešenja. Za izradu veb sajta potrebno je izraditi kompletan dizajn sajta. Dizajnom korisničkog interfejsa, UI Dizajnom i dizajnom korisničkog iskustva, UX Dizajnom, stvaramo sistem koji nije samo operativan, već i upotrebljiv i prilagodljiv promenljivim potrebama korisnika i koji se usredsređuje na upotrebljivost i pristupačnost pri interakciji s korisnikom. Naša veb rešenja osiguravaju lakoću surfovanja veb sajtom, tj., lak proces prelaska sa stranice na stranuicu i brzo učitavanje fotografija i sadržaja. U izradi custom rešenja osim UX/UI uključeni su i programi CSS, JavaScript, PHP, MySQL i slično. Pomoću naprednih informacionih tehnoligija koje koristimo u svom radu odgovorićemo svim zahtevima koji se pred nas postave, kreirajući profesionalnu platformu modernog dizajna u kratkim vremenskim rokovima i sa konkurentnim cenama. Iz tog razloga za izradu ovih sajtova potrebno je izdvojiti mnogo više vremena u odnosu na template sajtove.

Mi našim klijentima uvek preporučujemo izradu custom rešenja, programiranja veb rešenja od nule, prema zahtevima i potrebama klijenta, koji je jednistvenog dizajna, prijatan oku, lak za učitavanje i surfovanje stranicama, ima dobru vidljivost, dobru SEO optimizaciju sajta, mogućnost stalne nadogradnje i ono što je najbitnije, čist kod i dobru zaštitu od hakerskih napada. Custom sajt kakav ćemo uz Vašu pomoć programirati i dizajnirati, imaćete samo Vi i niko više. Doduše, za razliku od template sajtova čije besplatne ili plaćene teme možete preuzeti, preraditi i prilagoditi Vama, izrada custom rešenja je skuplja i duže traje njena izrada, ali su i prednosti mnogostruko veće. Template sajtovi, šablonski sajtovi, bazirani su na prethodno kodiranom šablonu pa je izrada ovakve vrste sajta jeftinija opcija u odnosu na custom rešenja, pa se može desiti i postojanje lošeg koda teme sajta, kao i naknadne teškoće prilikom ažuriranja veb sajta.

Mane template sajtova su te da ćete uvek zavisiti od treće osobe jer ne znate ko je ili koliko tim i gde se u svetu nalazi, kreirao i razvio temu sajta, tema nije automatski optimizovana za pretraživače, poseduje više funkcionalnosti od kojih Vam ne trebaju sve, koje dodatno opterećuju sajt i na kraju, Vaš sajt neće biti jedinstven jer će mnoge kompanije širom sveta koristiti identičan templejt, samo drugačije dizajniran.

Zašto se odlučiti na izradu Internet prodavnice ili E-comerc platforme?

Izradom veb prodajnog kanala popularno E-commerc-a, na brz način možete doći do novih kupaca koji su fizički udaljeni i po nekoliko stotina kilometara od Vas, te da Vaše proizvode putem kurirskih službi dostavljate na teritoriji cele Srbije, a ne retko i u celom svetu. Elektronskom trgovinom optimizovaćete troškove poslovanja uštedom troškova skladištenja, poslovnog prostora, zaposlenih islično. Nakon Covid 19, kupovina iz fotelje i brza dostava bacile su nas u novu eru trgovine, koja za edukovanog kupca predstavlja veliku uštedu vremena.

Za Vaše potrebe razvijaćemo i izraditi jedinstvenu veb platformu, jedinstvenog dizajna i funkcionalnosti, koja je prilagođena isključivo Vašim zahtevima, proizvodima i uslugama kojima se bavite. Pomoću naprednih informacionih tehnoligija koje koristimo u svom radu odgovorićemo svim zahtevima koji se pred nas postave, kreirajući profesionalnu platformu modernog dizajna u kratkim vremenskim rokovima i sa konkurentnim cenama. Platforma je osim ekranima kompjutera, prilagođena i tabletima, ali što je najbitnije, prilagođena je mobilnim telefonima jer se više od 70% prodaja obavi putem pmetnih telefona.

Osnovno pravilo naših platformi su da osiguraju lakoću surfovanja veb sajtom, lakoću prelaska sa stranice na stranuicu, lakoću kupovine preko sajta što je veoma bitno za uspešan digitalni marketing prilikom prodaje proizvoda ili usluge kompanije trećim licima, bezbednost, lakoću upravljanja prodavnicom i različite načine plaćanja.

Blog predstavlja online dnevnik koji prikazuje članke i njegova svrha je da se povežete sa publikom koja će čitati Vaše tekstove. Blog se obično pokreće zbog eventualne zarade, ako bude čitan i posećivan. Da li će blog biti posećivan zavisi od kvaliteta tekstova, što je dalje rezultirano rangiranjem na Google-u. Mnoge kompanije koriste blogove kao dodatan izvor prihoda, jer kvalitetnim tekstovima na svoje sajtove privlače potencijalne klijente čime zarađuju novac.

Za Vaše potrebe izradićemo blog prema Vašem zahtevu, koji će biti unikatan i prilagođen Vašem poslu i interesovanjima Vaših klijenata.

Mesečno i godišnje održavanje veb sajta je postupak ažuriranja kako bi veb sajt bio ispravan i funkcionalan, i podsticao veći promet ojačavajući SEO i sopstvenu poziciju na Googlu. Mesečno i godišnje održavanje veb sajta, platforme, internet prodavnice sprovodi se kako bi se privukao saobraćaj na veb sajt i obuhvata redovno ažuriranje jer google želi rangirati veb stranice koje imaju najrelevantnije i najnovije informacije. Takođe,  se koristi za svakodnevno privlačenje novih i starih kupaca i klijenata, sigurnost sadržaja i informacija na sajtu uz pomoć stručnjaka. Kada se veb sajt ne održava redovno, lako može postati ranjiv na napade hakera koji dovode do negativnog lanca događaja. Spore veb stranice mogu biti niže rangirane na google-u pa će posetioci sajta napuštati sajt usled predugog učitavanja.

 Mesečni pregledi obuhvataju:

  • učitavanje svih stranica bez grešaka;
  • izradu rezervnih kopija sajta i provere da li je sačuvana prethodna verzija;
  • ažurirajte platforme i dodataka;
  • provere ispravnosti kontakt formi;
  • proveru brzine učitavanja sajta;
  • testiranje veb stranica na svim uređajima i brauzerima da li je ispravan prikaz;
  • pregled marketinških kampanje da bi se utvrdilo treba li nešto menjati ili ažurirati.

Godišnji pregledi obuhvataju:

  • pregled tačnosti sadržaja, gramatike i pravopisa sadržaja na svakoj stranici;
  • provere aktivne adrese e-pošte;
  • provere obnovljenosti domena i hostinga veb sajta;
  • potrebe ažuriranja dizajna veb stranice;
  • pregleda blogova sa najviše poseta i potrebe dopune novim sadržajem.
  • mogao trebati i da dizajn sajta izgleda privlačno i dosljedno.

Angažovanjem stručnjaka BrandIng-a, dobijate poslovnog partnera koji će svakodnevno brinuti o Vašem veb sajtu jer znaju na šta treba paziti i šta mogu očekivati. Za to vreme Vi se možete posvetiti drugim poslovima u skladu sa Vašim znanjem, zvanjem i profesijom.

Oglašavanje i marketing

SEO-Search Engine Optimization, tj., optimizacija sajtova za internet pretraživače predstavlja proces unapređivanja sadržaja na Vašem sajtu i izvan njega koji ima za cilj ostvarivanje što bolje pozicije, rangiranja veb sajta u rezultatima pretrage na internet pretraživačima.

Kao internet marketing strategija, SEO razmatra način funkcionisanja pretraživača kao i pojam koji ljudi pretražuju. Optimizacija veb-sajta prvenstveno obuhvata menjanje sadržaja i HTML koda koje može dovesti do poboljšanja njegovog rangiranja vezano za specifične ključne reči, i da ukloni prepreke prilikom indeksiranja sadržaja veb-sajta od strane pretraživača.

Šta je to marketing društvenih mreža?

Marketing društvenih mreža (Social Media Marketing) predstavlja upotreba društvenih mreža radi izgradnje Brenda preduzeća, povećanja prodaje kao i povećanja “internet saobraćaja” na veb sajtu. 

Marketing društvenih mreža da bi se uopšte mogao nazvati tako podrazumeva objavljivanje kvalitetnog pisanog i drugog sadržaja, animiranje pratilaca da kupe Vaš proizvod ili uslugu. Predstavlja novo poglavlje digitalnog marketinga koje kao krajnji cilj ima povećanje profita kompanije.

Marketingom na društvenim mrežama, koje su u poslednjih nekoliko godina značajno uznapredovale, mnoge kompanije takmiče se za pažnju svoje ciljne publike. 

Prvi korak predstavlja kreiranje marketing strategije na glavnim platformama društvenih mreža: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube, Snapchat, Tik Tok, kao i platforme za razmenu društvenih poruka: Messenger, WhatsApp i WeChat

Za dobru kampanju neophodno je napraviti analizu kojoj ciljanoj grupi se obraćate i na kojim društvenim mrežama, koju vrstu sadržaja želite da delite i koja će vrsta sadržaja najbolje definisati Vaš proizvod i uslugu i privući Vašu ciljanu publiku.

Šta je marketing sadržaja?

Marketing sadržaja predstavlja oblik marketinga koji podrazumeva izradu i podelu online materijala i sadržaja, stvarajući time vrednost koja bi podstakla interes potencijalnih kupaca za proizvod ili uslugu. Marketing sadržaja ima za cilj povećanje prodaje. Marketing sadržaja osim velikih kompanija koriste i manja preduzeća i preduzetnici jer je evidentno da daje rezultate. Marketing sadržaja u poslovanju ostvaruje: povećanje prodaje, uštede troškova, isticanje brenda kompanije i izgradnju lojalnosti kod kupaca. To se postiže člancima, blogovima, webinarima, video snimcima, prezentacijama, emailovima…

Šta je brendiranje?

Brendiranje predstavlja marketinšku praksu tokom poje kompanija stvara ime, simbol ili logotip i dizajn, vizuelni identitet i doživljaj kod kupaca ili klijenata. brendiranje ne ostavlja samo utisak na klijente i kupce već oni na osnovu brenda mogu imati na osnovu iskustava, širu sliku šta mogu očekivati od kompanije. Kao i za sve drugo, tako je i za izgradnju jednog brenda potrebno vreme, te se ne može očekivati da jedan brend postane poznat preko noći. Jedan brend se pozicionira na tržištu osim zvučnim imenom, logotipom, sloganom, dobrim i funkcionalnim veb sajtom, dobrim marketinškim kampanjama uključujući tu marketing sadržaja i marketing društvenih mreža.

Zbog čega je brendiranje bitno?

  • Ključno je za poslovanje jedne kompanije;
  • Menja percepciju, povećava svest o brendu I pokreće nove poslove;
  • Stvara pozitivan uticaj o kompaniji kod kupaca I klijenata;
  • Stvara ime kome se veruje;

Šta je cilj brendiranja?

  • Usko povezivanje sa ciljnom publikom i javnošću;
  • Dobro definisana ciljna grupa;
  • Stvaranje dobrog brenda koji neće zbunjivati korisnike,
  • Stvaranje jasnog brenda koji neće izazvati konfuziju kod potencijalnog klijenta i naterati ga da se za uslugu obrati konkurenciji;

Danas u eri digitalne tehnologije na lak i jednostavan način mobilnim telefonima, tabletima ili laptopovima svako od nas može kreirati video.

Mi u BrandIng-u za potrebe Vaše kompanije možemo uraditi:

  • Osmišljavanje i pisanje scenarija za potrebe vašeg proizvoda, usluge ili reklamiranja same kompanije;
  • Fotografisanje i snimanje;
  • Sređivanje slika i snimaka;
  • Upload slika, snimaka i zvuka;
  • Odabir tema;
  • Pisanje marketinških tekstova za titl na video snimcima koji određuju Vaš proizvod ili uslugu;
  • Video i audio montažu;
  • Eksportovanje gotovog fajla.

Grafički dizajn

Za potrebe klijenata možemo da uradimo:

  • Korporativni identitet kompanije
  • Dizajn logotipa
  • Dizajn i pripremu za štampu vizitkarti, flajera, plakata, bilborda, etiketa, aplikacija za majce, jelovnika, kataloga, korica za knjige i sl.